Q-Glym Premium Q Carnauba Care

Trwałe zabezpieczenie lakieru i Wet Look w jednym opakowaniu

To wysokiej klasy wosk samochodowy z aż 50% zawartością najlepszego, brazylijskiego wosku T1 Carnauba. To ręcznie wytworzony wosk bazujący przede wszystkim na najwyższych jakościowo, specjalnie wyselekcjonowanych naturalnych i nieszkodliwych składnikach. W składzie wosku Premium Q Carnauba Care znajduje się ultra-starannie dobrana kompozycja wosków: carnauba, montana, pszczelich, mikrokrystalicznych oraz parafinowych z lekką nutą dodatków silikonowych. Wosk cechuje się łatwą aplikacją, a towarzysząca mu lekka nuta zapachu mango i arbuza powoduje, że cały proces woskowania staje się po prostu przyjemny. Na podkreślenie zasługuje fakt, iż w procesie produkcji do uzyskania miłego zapachu użyliśmy naturalnego oleju mango, a nie chemicznego substytutu. Specjalnie zaprojektowane szklane opakowanie nie przepuszczające światła, a jedynie promienie UV znacząco wpływa na żywotność i pełną świeżość wosku przez możliwie najdłuższy czas. Podobne rozwiązania znajdują zastosowanie przy najdroższych kremach czy lekach. Nadruk wykonany z 24 karatowego złota podkreśla wyjątkowość naszego wosku. W pogoni za doskonałością, perfekcją, po 883 próbach z innymi recepturami uzyskaliśmy wosk, który wg. nas bez dwóch zdań dołącza do grupy najlepszych produktów na świecie. Wosk wytworzony przez jednego z najzdolniejszych chemików Toma Jewsbury.

Handmade in UK

Sposób aplikacji:

  1. Przed aplikacją wosku umyj i przygotuj powierzchnię lakieru:
    1. Mycie wstępne z wykorzystaniem aktywnej piany
    2. Płukanie
    3. Mycie zasadnicze z wykorzystanie szamponu oraz delikatnej rękawicy jak również metody na „dwa wiadra”.
    4. Płukanie
    5. Glinkowanie – pełen proces dekontaminacji lakieru* (opcjonalnie).
    6. Mycie końcowe oraz płukanie.
    7. Osuszenie karoserii.
    8. Polerowanie lakieru* (opcjonalnie).
    9. Jeżeli zachodzi potrzeba ponowne mycie i płukanie auta.
    10. Aplikacja cleanera pod wosk.
  2. Aplikacja wosku na 1-3 elementów za jednym razem. Ilość elementów uzależniona jest od ich wielkości. Aplikujemy cienkie, ale wyraźne warstwy. Zakres temperatur to 15-40 st.C, ale najlepsza temperatura otoczenia to temperatura pokojowa 18-23 st.C.
  3. Po odczekaniu 5-10 minut polerowanie wosku z wykorzystaniem dwóch, miękkich mikrofibrowych ręczników. Odstęp czasowy między aplikacją, a polerowaniem jest indywidualny i uzależniony od temperatury, wilgotności i wentylacji w pomieszczeniu.
  4. Po zakończeniu aplikacji i polerowania zalecamy odstawienie auta na 1-2 godziny w ciepłe, pozbawione brudu pomieszczenie lub w przypadku ładnej i ciepłej pogody na dwór.
  5. Po 1-2 godzinach ponownie wprowadzamy auto pod dach i obserwujemy lakier. W przypadku pojawienia się lekkich chmurek, plamek czy mazów usuwamy je delikatnymi ruchami mikrofibrą. Tworzenie się ewentualnych chmurek czy plamek na lakierze jest naturalnym procesem wytapiania się naturalnego wosku i może wystąpić tylko raz, bezpośrednio po aplikacji w okresie wiązania i utwardzania się wosku na zabezpieczanej powierzchni.
  6. Auto gotowe do jazdy

Konserwacja

  1. Zalecamy mycie auta raz na tydzień lub jeżeli zabrudzi się i zachodzi potrzeba umycia.
  2. Co 3 mycie / raz na miesiąc po umyciu auta zalecamy aplikację produktu typu Quick Detailer na bazie składników naturalnych. Rekomendujemy użycie środka Q-GLYM PREMIUM Q NANO PROTECTION
  3. Realna żywotność wosku podczas normalnego użytkowania auta waha się między 3-4 miesiące. Aby w pełni zabezpieczyć lakier i cieszyć się nienagannym wyglądem auta zalecamy koleją aplikację wosku co kwartał lub w przypadku aut kolekcjonerskich raz na pół roku.

Porady

  1. W przypadku wystąpienia takich zabrudzeń jak ptasie odchody, żywica z drzew czy pozostałości owadów na przednich elementach auta niezwłocznie umyj lub dokładnie opłucz auto.
  2. W trakcie mycia auta, w ostatniej fazie opłukiwania lakieru obserwuj dokładniej lakier. Jeżeli widzisz wyraźny zrzut wody i kropelkowanie oznacza to, że wosk skutecznie chroni Twój lakier. Jeżeli zauważysz, że woda z niektórych partii lakieru spływa zdecydowanie wolniej (przeważnie są to dolne partie w okolicach kół) ponownie użyj wody z szamponem i dokładniej umyj te miejsca. Opłucz ponownie i obserwuj. Jeżeli zrzut wody został przywrócony oznacza to, że wosk dalej chroni lakier, jeżeli woda dalej spływa powoli przygotuj się na kolejne woskowanie podczas następnego mycia.
  3. W przypadku pojawienia się zarysowań na lakierze przed kolejnym woskowanie przepoleruj uszkodzone elementy.